Strategi & Art Direction

Kunde: Chola

Opgave: Chola havde brug for et website, der kommunikerede passionen for mødet mellem kulturer, godt håndværk og smukke produkter. Mia, som ejer Chola, er inspirerende, æstetisk og arbejder med stor respekt for sine samarbejdspartnere. Det skal kommunikeres på websitet, så kunder og forhandlere får historien ind under huden når de besøger sitet.

Hvem: Skindstad har lavet strategi og art direction på opgaven, Lynglund har stået for projektledelse og webdesign og Claus Arvad for videoproduktion.

Proces: Workshop med kunden – Formulering af budskab og  moodboards på  Visuel kommunikation og strategi – Hjemmesidedesign – Videoproduktion

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s