Designmanual
Morsø El-service
Det behøver ikke være kompliceret at vække opsigt i lokalområdet

Da jeg udviklede profilen til Morsø El-service, var der ingen tvivl om, at det var altafgørende for deres forretning, at stå klart i lokalbefolkningen bevidsthed.
Vi udviklede derfor en visuel identitet, som ville vække opsigt, når den blev foldet ud. Især bilerne kender de fleste efterhånden på Mors!
I øvrigt gør Morsø El-Service noget helt rigtigt, når de kommunikerer via de sociale medier – de kobler nemt identiteten ved at lægge billeder op, hvor bilerne er i baggrunden.
Det er nemt. Det skaber sammenhæng og genkendelig, så kunderne husker Morsø El-service, når de får brug for en elektriker.
Og så er de i øvrigt nogle ret gæve morsingboer, der – fordi de udfører et knald godt stykke arbejde OG kunderne husker hvem de er – har rigtigt, rigtig godt gang i forretningen.



Designmanualen
– sikrer sammenhæng og genkendelighed
For virksomheder i Morse El-services størrelsesorden, er det vigtigt at opbygge en sammenhængende visuel profil for et forholdsvis lille budget. Det betyder, at uanset om de har et firma til at pakke bilen ind i folie, et andet firma til at udvikle et website og de selv lægger indhold op på de sociale medier – så skal det have det samme udtryk. Ellers kommer profilen til at fremstå rodet og svært at huske.
