Visuel identitet
Finurligheder
I Finurligheder udvikler jeg i samarbejde med andre dygtige og kreative konsulenter projekter i børnehøjde.
Formålet med Finurligheder er, at de projekter vi udvikler først og fremmest skal skabe værdi for børnene. I processen indrager vi børnene, så vi forstår deres behov, udfordringer og ønsker og dermed kan skabe de bedste løsninger.
I Finurligheder arbejder vi med designtænkning som vores primære procesværktøj, da det giver os muligheden for hele tiden at teste og tilpasse vores løsninger, så vi sikre at de er brugbare og giver den ønskede effekt.



Elementer
Finurligheders visuelle identitet består af:
-
Logodesign
Jeg har håndtegnet Finurlighederlogoet, så det fik et personligt og vedkommende udtryk.
-
Fonte
To fonte – en i håndtegnet stil og en stilistisk – er defineret som de fonte, der bruges på både online og offline medier.
-
Farver
Farverne er kontrasfyldte, så det giver et legende udtryk – med henblik på den målgruppe, vi primært beskæftiger os med: Børnene
-
Grafiske elementer og billedstil
Virksomhedens legende og nærværende univers understøttes af grafikken og stemningen i de billeder, vi bruger.
-
Designmanual
Alle elementer i Finurligheders visuelle identitet findes i design manualen, som gør det enkelt for webdesignere og kommunikationsfolk at udfolde identiteten på tværs af alle kanaler.


