Udformning af visuel identitet

Et sammenhængende udtryk sikrer, at kunderne genkender jer uanset, hvor de møder jer – og der er dermed større sandsynlighed for, at de husker jer, når de vil købe

Jeg hjælper jer med at udforme en visuel identitet, der fremstår troværdig og indeholder de elementer, der skal til for at skabe et sammenhængende udtryk for virksomheden.

I får den visuelle identitet leveret i en designmanual, som gør det muligt at implementere den visuelle identitet i praksis.

  • Logo

  • Fonte

  • Farver

  • Grafiske elementer

  • Billeder

  • Eksempler

    Sådan bruger i logo, fonte, farver, grafiske elementer og billeder i praksis.

Se eksempler på løsninger

Svanebutikken

Svanebutikken fik et nyt, visuelt udtryk, som stemmer overens med virksomhedens nye profil.

Finurligheder

Finurligheder er min egen virksomhed, hvor jeg har udviklet konceptet og virksomhedens profil.

kraes

Jeg har udviklet kraes visuelle identitet og designet deres indbydende emballager.

Chola

Chola fik ny hjemmeside, og jeg sørgede for, at virksomhedens profil kom tydeligt til udtryk i budskaber og design.

Wise Home

Wise Home fik skabt et sammenhængende, visuelt udtryk, der forbinder virksomhedens identitet med det marked, den er en del af.

Få styr på retningen og skab sammenhæng i virksomhedens profil

Send mig en besked med din udfordring, så kontakter jeg dig med et uforpligtende tilbud på, hvordan vi finder en løsning.

Med venlig hilsen

Bettina Skindstad

BettinaUdformning