Kortlægning af virksomhedens profil

Når alle, der arbejder for og i virksomheden, kender virksomhedens sande identitet, så sikrer I jer, at alle arbejder i samme retning.

 Jeg hjælper jer med at kortlægge virksomhedens identitet, og om der er sammenhæng imellem det, I gør – og det I siger, i gør.

På den måde får vi et overblik over, hvad der fungerer, hvad der skal opdateres og om der er noget, som skal gøre helt anderledes.

  • Formål og værdier

    Hvorfor gør I, som I gør?

  • Vision og mål

    Hvilken værdi, skaber I for hvem? Og hvordan gør I det?

  • Markedet og målgruppen

    Hvem henvender I jer til – og hvordan skiller I jer ud fra konkurrenterne?

  • Koncepter og produkter

    Hvordan udtrykker I, hvilken værdi I skaber?

  • Budskaber og visuel identitet

    Hvilke signaler sender I – og er der sammenhæng, i det, I sender ud?

Se eksempler på løsninger

Svanebutikken

Svanebutikken fik et nyt, visuelt udtryk, som stemmer overens med virksomhedens nye profil.

Finurligheder

Finurligheder er min egen virksomhed, hvor jeg har udviklet konceptet og virksomhedens profil.

kraes

Jeg har udviklet kraes visuelle identitet og designet deres indbydende emballager.

Chola

Chola fik ny hjemmeside, og jeg sørgede for, at virksomhedens profil kom tydeligt til udtryk i budskaber og design.

Wise Home

Wise Home fik skabt et sammenhængende, visuelt udtryk, der forbinder virksomhedens identitet med det marked, den er en del af.

Få styr på retningen og skab sammenhæng i virksomhedens profil

Send mig en besked med din udfordring, så kontakter jeg dig med et uforpligtende tilbud på, hvordan vi finder en løsning.

Med venlig hilsen

Bettina Skindstad

BettinaKortlægning