Guiden

Når alle, der arbejder for og i virksomheden forstår, hvem I er og hvor I gerne vil hen, så sikrer I jer, at alle arbejder i samme retning.

Efterhånden som virksomheden vokser og udvikler sig, bliver det mere og mere komplekst at holde styr på, hvilke signaler i sender, og hvilken retning ledelse og medarbejdere arbejder i.

Dagene, hvor virksomheder er topstyret og medarbejderne kun møder på arbejde for at tjene til føden er forbi. Medarbejderne vil hellere have mening end lønfohøjelse, og ledelse handler langt mere om at inspirere end instruere – i hvert fald, hvis man gerne vil være en del af fremtiden og være i stand til at udvikle nye, innovative løsninger der skaber en reel værdi for kunderene, samtidig med at man tager, og måske endda går forrest, med at tage ansvar for den verden, vi alle er en del af

  • Få overblik over virksomhedens profil,

    så I ved, hvor I står stærkt – og hvor I skal styrkes.

  • Synliggør virksomhedens profil,

    så I sikrer jer, at i sender de signaler, I ønsker at sende.

  • Skab en fælles forståelse for virksomheden,

    fordi alle, der arbejder for og i virksomheden ved, hvor I kommer fra og hvor I sammen skal hen.

Processen

Ingen virksomheder er ens, og der er forskel på om I er en stor organisation eller en mindre virksomhed. Og på, om I har en lang historie, der skal tages udgangspunkt i – eller om I først lige er begyndt at skabe jeres.

Uanset, så handler det om, at vi sammen får lavet en løsning, som giver bedst mulig værdig for lige netop jeres virksomhed – så I er en del af fremtiden.

  • Afklaringsmøde

    Hvad har I brug for, hvilke ressourcer har I, og hvornår skal vi være i mål?

  • Tilbud

    Tilbuddet beskriver leverancer, proces, pris og betalingsbetingelser.

  • Kortlægning

    virksomhedens profil og retning.

  • Udformning

    Jeg beskriver og visualiserer virksomhedens profil.

  • Overlevering

    I får den aftalte leverance, og jeg hjælper jer i gang med at implementere guiden i praksis.

  • Rådgivning

    For at sikre, at guiden giver bedst mulig værdi i praksis, kan I tilknytte mig som rådgiver på et niveau, der passer til jeres behov.

Leverance

I får en praktisk guide, der gør det muligt for den enkelte medarbejder eller samarbejdspartner at sætte sig ind i og forstå virksomheden, og dermed skabe løsninger, der skaber værdi både for virksomheden og for kunderne.

Vi tager udgangspunkt I, hvor jeres virksomhed er, så vi udvikler der, hvor der er brug for det. Og styrker det, I gør godt.

Vi tilpasser guiden efter jeres behov . En guide kan for eksempel indeholde beskrivelse og visualisering af:

  • Formål & værdier

    Hvorfor gør I som I gør?

  • Visioner & mål

    Hvilken værdi, skaber I for hvem? Og hvordan gør I det?

  • Markedet & Målgruppen

    Hvem henvender I jer til – og hvordan skiller I jer ud fra konkurrenterne?

  • Koncepter & produkter

    Hvordan opfylder I kundernes behov og ønsker?

  • Salgs- og markedsføringskanaler

    Hvor og hvordan møder I kunderne?

  • Budskaber

    Hvordan udtrykker I jer?

Få styr på retningen og skab sammenhæng i virksomhedens profil

Kontakt mig, så finder vi sammen ud af, hvordan jeg guider din virksomhed til en troværdig virksomhedsprofil.

Første møde er altid gratis.

Med venlig hilsen
Bettina Skindstad

BettinaGuiden