Erfaring

Siden 2013 har jeg arbejdet som freelancer og konsulent. Det giver mig en unik mulighed for at bidrage med det, jeg er bedst til; Igangsætning, udvikling, forandring og implementering.

Gennem årene har jeg udviklet en lang række værktøjer, der hjælper mig med at bygge stærke brands og udvikle innovative koncepter.

Og jeg arbejder udfra en metode, der både bygger på min egen erfaring og fra inspiration fra tidens mest innovative profiler indenfor branding og innovation.

I 2017 stiftede jeg Finurligheder sammen med en partner, med det formål at hjælpe børn og deres forældre til at slippe kreativiteten løs derhjemme.

I 2019 overtog jeg det fulde ejerskab af Finurligheder og samarbejder nu med dygtige mennesker om at udvikle projekter i børnehøjde.

Min rolle i projekterne er primært opstart af nye projekter, strategi, idé- og konceptudvikling, profilering og opbygning af det visuelle univers omkring et projekt.

I 2016 stiftede jeg Perron 28 sammen med en partner med det formål at mindre erhvervsdrivende havde et sted at mødes, få sparring og etablere samarbejder på tværs.

Min rolle var at onboarde nye medlemmer og sparring med dem medlemmerne. Desuden opstod der undervejs i perron 28’s levetid mange samarbejder på tværs, og en del af medlemmerne er i dag nære samarbejdspartere på mine andre projekter.

Wise Home er et tech start-up stiftet i 2016 af Per Holst. Jeg har fra starten ageret sparringspartner og bidraget med min viden om brandstrategi og kommunikationsdesign.

Jeg har ad flere omgange hjulpet med at udarbejde pitch decks og investeringsprospekter i forbindelse med fondsansøgninger og investeringsrunder.

Sammen med min mand, der er softwareudvikler, ejer jeg en del af Wise Home.

For en kort periode valgte jeg at arbejde som grafiker i et barselsvikariat hos Danske Fragtmænd, så jeg kunne fokusere min energi på mit første barn.

Hos Danske Fragtmænd var jeg en del af marketingsafdelingen, som supporterede sælgerne med salgmateriale, udarbejde intern kommunikation og medarbejderbladet “Fragtbrevet”, der udkom fire gange årligt.

I tæt samarbejde med fotograf Martin Gravgaard lavede vi en lang række brandbilleder for Danske Fragtmænd.

Fra 2009 til 2012 var jeg ansat i LEGO CMA som art director, hvor jeg primært udarbejdede LEGO Licensings visual identity og style guides til eksterne partnere, som sikrede at branding og markedsføring af licensprodukter understøttede LEGO brandet.

Efterfølgende var jeg tilknyttet som ekstern konsulent og varetog fortsat udarbejdelse af style guides i samarbejde med LEGO Licensing.

Skindstad har også løst opgaver for

BettinaErfaring