
Siden 2013 har jeg arbejdet som selvstændig konsulent for både store koncerner som LEGO og Arla, en lang række mellemstore virksomheder og iværksættervirksomheder. Jeg har igangsat flere af mine egne projekter, og har gennem årene opbygget en værktøjskasse, jeg sætter i spil, når jeg udvikler nye, kreative løsninger for mine kunder.
Opgaverne kan være vidt forskellige, og uanset om jeg hjælpe mine kunder med at lægge en ny brandstrategi, udvikle nye koncepter, indrette deres kontor eller udvikle den visuelle identitet, er det altid med det formål, at udtrykke virksomhedens dna, så den tiltrækker, engagerer og bliver husket af målgruppen.


Finurligheder er et design studio med fokus på kreativitet og børn. Her udvikler jeg koncepter og produkter, der faciliterer kreative processer i børnehøjde.
I webshoppen kan du købe kreakasser, kreamaterialer og inspirationshæfter og i det kreative univers finder du kreative idéer og print-selv guides. Alt sammen udviklet og designet med fokus på at støtte børns kreative udvikling.


Wise Home er et tech scale-up stiftet i 2016 af Per Holst. Jeg er medejer af virksomheden og er en del af bestyrelsen.
Fra starten har jeg ageret sparringspartner og udviklet Wise Homes visuelle identitet. Efterhånden som virksomheden er vokset, har jeg desuden hjulpet med udarbejdelse af pitch deck, indretning af kontor og sparring på brandstrategi.
Siden 2020 har jeg taget del i bestyrelsesarbejdet og har dermed trukket mig ud af driftopgaverne. Min bestyrelsesprofil er anderledes end den typiske økonomi-profil og jeg har i højere grad fokus på branding, kulturen og visionen i virksomheden.


I 2016 stiftede jeg Perron 28 sammen med en partner med det formål at mindre erhvervsdrivende havde et sted at mødes, få sparring og etablere samarbejder på tværs.
Min rolle var at onboarde nye medlemmer og sparring med medlemmerne. Desuden opstod der undervejs i perron 28’s levetid mange samarbejder på tværs, og en del af medlemmerne er i dag nære samarbejdspartere på mine andre projekter.
I 2019 lukkede vi Perron 28, da Wise Home var vokset og efterhånden optog alle pladser i kontorfællesskabet.


I 2015 designede og producerede jeg en interiørkollektion bestående af mobiler, påskepynt, julepynt og bordpynt.
Jeg solgte produkterne via egen webshop, deltog på messer og udviklede kampagner, som markedsførte produkterne. En spændende og lærerig proces, hvor jeg for første gang fik indsigter i de udfordringer der er, når man selv står for udvikling, produktion og salg.
Det var også i dette projekt jeg forstod, at mine kompetencer udfolder sig bedst i udviklingsprocesser.


For en kort periode valgte jeg at arbejde som grafiker i et barselsvikariat hos Danske Fragtmænd, så jeg kunne fokusere min energi på mit første barn.
Hos Danske Fragtmænd var jeg en del af marketingsafdelingen, som supporterede sælgerne med salgmateriale, udarbejde intern kommunikation og medarbejderbladet “Fragtbrevet”, der udkom fire gange årligt.
I tæt samarbejde med fotograf Martin Gravgaard lavede vi en lang række brandbilleder for Danske Fragtmænd.

Fra 2009 til 2012 var jeg ansat i LEGO CMA som art director, hvor jeg primært udarbejdede LEGO Licensings visual identity og style guides til eksterne partnere, som sikrede at branding og markedsføring af licensprodukter understøttede LEGO brandet.
Efterfølgende var jeg tilknyttet som ekstern konsulent og varetog fortsat udarbejdelse af style guides i samarbejde med LEGO Licensing.