Erfaring

I mere end 15 år har jeg hjulpet virksomheder med at tiltrække og opbygge langsigtet loyalitet til kunderne. Siden 2013 har jeg været selvstændig dels som konsulent og dels som igangsætter af flere projekter. Både solo og i fællesskab med andre.

Igennem årene har jeg opbygget en værktøjskasse fyldt med metoder og værktøjer, der sætter kreativiteten i spil og gør det muligt at finde nye løsninger på konkrete problemstillinger.

Her på siden kan du danne dig et overblik over, hvilke værktøjer jeg benytter mig af. Og du er altid velkommen til at tage kontakt, hvis du vil vide mere eller har et forslag til, hvordan vi kan spille hinanden gode.

Finurligheder er et design studio med fokus på kreativitet og børn. Her udvikler jeg koncepter og produkter, der gør det muligt for børn at udforske, udvikle og udtrykke deres naturlige kreativitet.

Min vision med Finurligheder er, at skabe et kreativt univers for børn. Et univers, der vokser organisk samtidig med, at jeg har tid og overskud til at være der for min familie.

I 2016 stiftede jeg Perron 28 sammen med en partner med det formål at mindre erhvervsdrivende havde et sted at mødes, få sparring og etablere samarbejder på tværs.

Min rolle var at onboarde nye medlemmer og sparring med dem medlemmerne. Desuden opstod der undervejs i perron 28’s levetid mange samarbejder på tværs, og en del af medlemmerne er i dag nære samarbejdspartere på mine andre projekter.

Wise Home er et tech start-up stiftet i 2016 af Per Holst. Jeg har fra starten ageret sparringspartner og bidraget med min viden om brandstrategi og kommunikationsdesign og sidder nu i betyrelsen.

Jeg har ad flere omgange hjulpet med at udarbejde pitch decks og investeringsprospekter i forbindelse med fondsansøgninger og investeringsrunder.

Sammen med min mand, der er softwareudvikler og medstifter, ejer jeg en del af Wise Home.

I 2015 tegnede og producerede jeg en interiør kollektion bestående af mobiler, påskepynt, julepynt og bordpynt.

Jeg solgte produkterne via egen webshop og lavede blandt andet en inspirationskampagne, hvor jeg hver dag i november sendte juleidéer ud til mine følgere.

Dette projekt var første gang jeg lavede mit eget koncept – jeg begik MANGE fejl, som jeg lærte en hel masse af.

For en kort periode valgte jeg at arbejde som grafiker i et barselsvikariat hos Danske Fragtmænd, så jeg kunne fokusere min energi på mit første barn.

Hos Danske Fragtmænd var jeg en del af marketingsafdelingen, som supporterede sælgerne med salgmateriale, udarbejde intern kommunikation og medarbejderbladet “Fragtbrevet”, der udkom fire gange årligt.

I tæt samarbejde med fotograf Martin Gravgaard lavede vi en lang række brandbilleder for Danske Fragtmænd.

Fra 2009 til 2012 var jeg ansat i LEGO CMA som art director, hvor jeg primært udarbejdede LEGO Licensings visual identity og style guides til eksterne partnere, som sikrede at branding og markedsføring af licensprodukter understøttede LEGO brandet.

Efterfølgende var jeg tilknyttet som ekstern konsulent og varetog fortsat udarbejdelse af style guides i samarbejde med LEGO Licensing.

Jeg har også løst opgaver for

BettinaErfaring