Design

Godt design

afhænger af målgruppe og budskab

Når jeg ud udvikler designs til mine kunder, så starter vi altid med at finde ud af, hvad formålet med designet er.

Dernæst kortlægger vi målgruppen og finder ud af, hvilke budskaber designet skal sende.

Design taler til den visuelle sans, og på et splitsekund kan vi fortælle mere end tusinde ord. Så det er vigtigt, at vi tager de helt rigtige designvalg.

Et godt design:

  • Udstråler virksomhedens dna

    – og fortæller visuelt historien om virksomheden / produktet

  • Skiller sig ud

    – både fordi designet er opsigtvækkende og fordi, det adskiller sig fra konkurrenternes udtryk

  • Understøtter virksomhedens brand

    – så kunderne forbinder designet med din virksomhed

  • Skaber opmærksomhed

    – både fordi designet er opsigtsvækkende, og fordi det adskiller sig fra konkurrenterne.

  • Tiltrækker den målgruppe, der med størst sansynlighed vil købe

    – farver og former er en smagssag. Derfor skal vi tage de valg, din målgruppe foretrækker.

  • Gør brugeroplevelsen bedre

    – fordi designet er med til at guide målgruppen

Skal jeg hjælpe dig og din virksomhed med at kommunikere gennem design?

Vi starter med en snak om, hvad du har brug for, og hvordan jeg kan hjælpe dig videre. Første møde er altid gratis og uforpligtende.

Kontakt mig på bettina@skindstad.dk eller tlf.: 25 37 40 02. Så tager vi en snak om, hvordan vi sammen kan skabe positiv forandring for dig og din virksomhed.

Med venlig hilsen

Bettina Skindstad

Kontakt
BettinaDesign