https://skindstad.dk/wp-content/uploads/2019/01/wisehome_logo.jpg

Brandidentitet

Wise Home er godt i gang med at disrupte markedet indenfor ejendomsadministration – og deres brand skulle dels tale ind til en traditionel målgruppe, dels signalere, at Wise Home er nemmere, billigere og bedre end de gamle virksomheder.

https://skindstad.dk/wp-content/uploads/2019/02/WiseHome_investering2.jpg

INVESTERINGSPROSPEKT

I samarbejde med Wise Homes direktør udviklede jeg investeringsprospektet for Wise Home. Wise Home fik en investering, og er i dag vokset fra to mand til 10 dedikerede medarbejdere og nye kunder kommer til hver dag.

https://skindstad.dk/wp-content/uploads/2019/02/WiseHome_Per-1-300x300.jpg

Per Holst, direktør i Wise Home siger:

Bettina forstår hvad jeg siger og formår at formidle det i tekst, billeder og grafik så andre også forstår det. Hun har været en uvurderlig hjælp i opbygningen af Wise Homes identitet, og jeg vil anbefale enhver virksomhed, der ønsker sig en tydelig profil i markedet at indgå i et samarbejde med Bettina.