https://skindstad.dk/wp-content/uploads/2019/02/Finurligheder_Logo_Sort.png

Branding

Jeg er medstifter af Finurligheder, som hjælper børn – og deres voksne – med at slippe kreativiteten løs.

Finurligheders brand er både det kreative univers, dna’et i produkterne og de budskaber vi sender ud i verden. Og måden vi gør det på. Jeg har bygget brandidentiteten op med udgangspunkt i Finurligheders formål om at hjælpe børn og deres voksne med at slippe kreativiteten løs. Et trygt og rart univers, som samtidig er legende, let og sjovt.

https://skindstad.dk/wp-content/uploads/2019/02/Koncept_Finurligheder.jpg

Konceptudvikling

Finurligheders univers er farverigt, legende og inspirerende for både børn og voksne. Det var vigtigt for mig, at kommunikere varme og nærhed samtidig med en kreativ vildskab (som jeg synes der er alt for lidt af i den verden børn eller bliver mødt med). Og så ville jeg gerne gøre op med den traditionelle opfattelse af “børnegrafik”, som ofte er nuttet eller skole-kedelig.

https://skindstad.dk/wp-content/uploads/2019/02/FH_Brand_Kasse.png

Produktudvikling

Finurligheders kreative temakasser er proppet med spændende og anderledes materialer. Papiret og nogle af materialerne har jeg designet, resten har jeg nøje udvalgt. I kasserne er der også et inspirationshæfte fyldt med inspiration og kreative idéer.