Branding

Sammen bygger vi et stærkt brand for din virksomhed

Tiltræk de rigtige kunder og skab en bedre bundlinie

At bygge et stærkt brand for din virksomhed er hverken noget du gør alene eller på et par dage. Det er en on-going proces. Derfor er det vigtigt, at hver gang du lægger en sten, så bygger du videre på det, der allerede eksisterer.

Det vil i praksis sige, at uanset om kunderne møder din virksomhed på websitet, Instagramprofilen eller på gaden, så er de ikke i tvivl om, at det er den samme virksomhed og de vil med større sandsynlighed huske din virksomhed, når de vil købe.

Desuden skal du bruge færre ressourcer på markedsføring, fordi virksomheden allerede er en del af din målgruppes bevidsthed, og der allerede er en ramme for, hvilke budskaber og hvilke visuelle virkemidler der skal bruges.

For at opbygge et stærkt brand, er det nødvendigt at:

  • Virksomhedens profil stemmer overens med det, virksomheden rent faktisk er.

  • tiltrække den målgruppe, som med størst sandsynlighed også vil købe.

  • skille sig ud blandt konkurrenterne

  • skabe værdi for kunderne, så de kommer igen. Og igen. Og tager deres venner med.

  • at give medarbejdere og samarbejdspartnere de værktøjer de har brug for, så de arbejder i samme retning

Et brand opbygges over tid, og afspejles i alt, virksomheden gør. Brandet er den opfattelse, andre har af virksomheden. Det, der bliver fortalt, når du ikke er der. Det betyder, at et brand ikke kun bliver bygget i den markedsføring, der bliver lavet bevidst, men også i alle de handlinger I gør internt i virksomheden, i kunderelationer, i medarbejderrelationer og samarbejdsrelationer.

Kontakt mig, så laver vi en køreplan for din virksomhed

I teorien lyder det enkelt: Vi skal blot sørge for, at skabe et sammenhængende udtryk både online og offline. Vi sørger for, at det indtryk kunderne får på messen er det samme indtryk de får på Instagram. I praksis er det svært. Fordi det sjældent er de samme personer, der laver messestanden og står for kommunikationen på instagram. Og højst sandsynligt er det en helt tredje person, der står for websitet. Derfor er det vigtigt, at vi giver de mennesker, der arbejder for din virksomhed de værktøjer de har brug for, for at arbejde i samme retning og dermed styrke din virksomheds position i kundernes bevidsthed. Ellers ender det med, at hver gang du henvender dig til et bureau, ansætter en ny medarbejder eller hyrer en freelancer, så bruger I al for lang tid på at opfinde den dybe tallerken.

Jeg kan hjælpe dig med at holde overblikket, så vi sammen sikrer, at alle dine medarbejdere og samarbejdspartnere arbejder i samme retning. Den retning, som du ønsker for din virksomhed.

Hvis du gerne vil tage de rigtige valg, der både giver en bedre bundlinie og en bedre hverdag for dig og dine medarbejdere, så start med at booke mig til en gratis og uforpligtende samtale, hvor vi sammen kortlægger, hvor din virksomhed gør det godt, og hvor – og hvordan – vi kan skabe forbedring.

Kontakt mig på bettina@skindstad.dk eller tlf.: 25 37 40 02. Så tager vi en snak om, hvordan vi sammen kan skabe positiv forandring for dig og din virksomhed.

Med venlig hilsen

Bettina Skindstad

BettinaBranding