Branding

Stærke brands har stærke kunderelationer

Jeg tror på, at de brands der står aller stærkest, er dem, som har tillidsfulde kunder. Tillid opstår, når man deler værdier, man gør det, man siger man gør, og man er helt tydelig omkring, hvad man står for.

Derfor starter udviklingen af en stærk brandidentitet indefra, og foldes ud i alt, hvad I gør. Så bliver den både autentisk og troværdig.

En proces, hvor jeg udvikler en brand identitet til jer, handler derfor ikke kun om, at virksomheden skal have et flot visuelt udtryk – det skal udtrykke dem, I er. Fordi det skaber mest tillid hos kunderne. Og medarbejderne.

Processen kunne se sådan ud:

  1. Værdier & Formål 
    Måske er I helt skarpe på, hvad I står for – måske har I brug for, at jeg laver en workshop sammen med her, hvor vi finder ind til det, der gør jeres virksomhed unik.
  2. Det, I gør
    I har helt sikkert en masse guld gemt rundt omkring – jeres medarbejdere. Den måde, de håndterer kunderne, er specialister og brænder for deres fagområde. Jeres historie. Vi skal have trukket alt det frem, som er en styrke for jeres virksomhed, så det kommer frem i den visuelle identitet, der skal fortælle historien om jeres virksomhed.
  3. Kunder
    Ingen virksomhed uden kunder – men hvem er de egentlig, de kunder. Hvilke værdier har de? Hvilke behov, dækker I hos dem?
  4. Brand identitet
    Jeg udvikler en brand identitet til jer, som fortæller jeres unikke historie på en måde, så den tiltrækker de rigtige kunder, og jeres medarbejdere nemt kan implementere den, i alt hvad de gør.

Kontakt mig, hvis vi skal tage en snak om, hvordan jeg kan hjælpe jeres virksomhed til en stærkere brand identitet.