Kortlæg virksomheden og tag bedre beslutninger

Jeg har arbejdet med profilering af virksomheder i mange år efterhånden. I starten som grafisk designer, hvor jeg spyttede grafik ud på kommando og ofte på foranledning af, hvad sælgeren troede var nemmest at sælge til kunden… Men ret hurtigt fandt jeg ud af, at det handlede om andet end at lave noget, som bare

Bliv husket af målgruppen, når de vil købe

Opbyg et sammenhængende visuelt udtryk, så målgruppen husker virksomheden, når de vil købe.

Forstå målgruppen og tiltræk flere kunder

Når du både forstår målgruppens behov og følelser, så ved du hvordan du skal få deres opmærksomhed, så de køber din virksomheds produkter.

Få målgruppens opmærksomhed med budskaber, der skiller sig ud.

Med mindre du har et helt vildt højt markedsføringsbudget, og kan overdøve konkurrenterne med knaldtilbud, så vil jeg anbefale dig en anden vej. Faktisk viser min erfaring med kommunikation og design, at det allervigtigste er at skille sig ud.

Byg virksomheden på et stabilt fundament

Hvordan serverer I kaffen i din virksomhed? Og hvad har det overhovedet med profilering at gøre…

BettinaBlog