Guide: Vælg den rigtige markedsføring til din virksomhed
Har du svært ved at finde ud af, hvilken type markedsføring din virksomhed skal vælge? Læs med, så guider jeg dig på vej. Oplever du at bruge rigtige mange ressourcer – både tid og penge – på markedsføring, der ikke giver de ønskede resultater? Eller kommer du ikke ud over stepperne med markedsføringen, fordi du
Selvstændig på barsel – hvordan sætter man sin virksomhed på pause?
Hvad gør man med sin virksomhed, når man går på barsel som selvstændig? Læs om mine overvejelser og planer her.
Det, jeg lærte af at drive et arbejdsfællesskab i tre år
I tre år drev jeg et arbejdsfællesskab i en lille provinsby. Her er, hvad jeg lærte.
Kortlæg virksomheden og tag bedre beslutninger
Jeg har arbejdet med profilering af virksomheder i mange år efterhånden. I starten som grafisk designer, hvor jeg spyttede grafik ud på kommando og ofte på foranledning af, hvad sælgeren troede var nemmest at sælge til kunden… Men ret hurtigt fandt jeg ud af, at det handlede om andet end at lave noget, som bare
Bliv husket af målgruppen, når de vil købe
Opbyg et sammenhængende visuelt udtryk, så målgruppen husker virksomheden, når de vil købe.
Forstå målgruppen og tiltræk flere kunder
Når du både forstår målgruppens behov og følelser, så ved du hvordan du skal få deres opmærksomhed, så de køber din virksomheds produkter.
Få målgruppens opmærksomhed med budskaber, der skiller sig ud.
Med mindre du har et helt vildt højt markedsføringsbudget, og kan overdøve konkurrenterne med knaldtilbud, så vil jeg anbefale dig en anden vej. Faktisk viser min erfaring med kommunikation og design, at det allervigtigste er at skille sig ud.
Byg virksomheden på et stabilt fundament
Hvordan serverer I kaffen i din virksomhed? Og hvad har det overhovedet med profilering at gøre…